Zespół przystankowy Kobiałka-Szkoła (nr 1293, rozkłady jazdy) – zespół przystanków autobusowych zlokalizowany w dzielnicy Białołęka, przy ul. Kobiałka w rejonie skrzyżowania z ul. Złotokwiatu.

Historia

Zespół powstał 1 grudnia 2000 roku w związku z uruchomieniem linii 134, która pierwszy raz liniowo obsłużyła ul. Kobiałka.

Latem 2007 roku linia 134 przestała obsługiwać zespół, pojawiła się tam w zamian wydłużona z krańca Skarbka z Gór linia 120, a także nowa linia nocna N14. Od 29 lipca 2008 do 24 listopada tego samego roku w zespole kończyły trasę wariantowe kursy linii 104 i 134.

1 września 2009 roku w zespole ponownie zaczęła zatrzymywać się linia 304, która ostatecznie została stamtąd wycofana 15 października 2012.

W 2013 roku, w związku z budową kanalizacji na ulicy Mochtyńskiej z zespołu tymczasowo zostały wycofane wszystkie linie, w zamian pojawiła się linia zastępcza Z20, która po zakończeniu remontu została przekształcona w stale kursującą linię 326.

1 września 2014 roku do zespołu dołączyła nowo uruchomiona linia szkolna 334, która została stamtąd wycofana pięć lat później.

Od 21 października 2019 w zespole zatrzymuje się linia 314, jednak pasażerowie dążą do wycofania linii z Kobiałki, a w zamian za to chcą przywrócenia kursowania linii 334 na nowej trasie.

Układ przystanków