Warszawikia
Advertisement
Warszawikia
Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy zespołu przystankowego. Zobacz też: Ulica Goraszewska.
Schemat rozmieszczenia przystanków w zespole Goraszewska

Zespół przystankowy Goraszewska (nr 3064, rozkłady jazdy) – zespół przystanków autobusowych położony na Sadybie na Mokotowie, na skrzyżowaniu ul. Powsińskiej z ul. Św. Bonifacego, w sąsiedztwie ul. Goraszewskiej.

Historia

15 czerwca 2018 roku, w związku z remontem ulicy Powsińskiej oraz związanymi z tym pracami na ciągach pieszych, zawieszono funkcjonowanie przystanku nr 02. W zamian uruchomiono tymczasowy przystanek nr 52, który znajduje się około 70 metrów przed docelową lokalizacją na istniejącym chodniku.

25 czerwca 2018 roku, w związku z remontem ulicy Powsińskiej oraz związanymi z tym pracami na ciągach pieszych oraz remontem zatoki, zawieszono funkcjonowanie przystanku nr 03. W zamian uruchomiono tymczasowy przystanek nr 53, który znajduje się około 30 metrów za podstawową lokalizacją na tymczasowym wypłytowaniu.

30 sierpnia 2018 roku, w związku z zakończeniem robót związanych z wymianą nawierzchni zatoki autobusowych przystanku nr 03 przywrócono jego funkcjonowanie, jednocześnie likwidując tymczasowy przystanek nr 53.

11 września 2018 roku, w związku z zakończeniem robót związanych z wymianą nawierzchni zatoki autobusowych przystanku nr 02 przywrócono jego funkcjonowanie, jednocześnie likwidując tymczasowy przystanek nr 52.

Układ przystanków

Galeria

Advertisement