Izabelin i Konstancin-Jeziorna w I strefie biletowej – 7 lipca 2018 roku została podjęta uchwała o włączeniu Izabelina i Konstancina-Jeziorny do I strefy biletowej, a właściwe włączenie nastąpiło 1 września 2018.

Wprowadzone zmiany

  • 700 (Dworzec Centralny - Konstancin-Jeziorna (Pańska)) - likwidacja linii i przekształcenie jej w „200”.
  • 708 (Metro Młociny - Truskaw (Skibińskiego)) - likwidacja linii i przekształcenie jej w „210”.
  • 710 (Metro Wilanowska - Piaseczno (Szkolna) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Jasna.
  • 724 (Metro Wilanowska - Piaseczno (Gerbera) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Śniadeckich.
  • 725 (Wilanów - Kępa Okrzewska - Cmentarz) - likwidacja linii i przekształcenie w „264”.
  • 742 (Wilanów - Góra Kalwaria (Rynek) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Kawęczyn II.
  • L-7 (Ożarów Mazowiecki (Starostwo) - Dziekanów Leśny) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Hornówek.
  • L14 (Bielawa (Bielawa-Pętla) - Gassy (Gassy-Pętla)) - linia funkcjonuje w całości w I strefie biletowej.
  • L15 (Słomczyn (Słomczyn-Kościół) - Konstancin-Jeziorna (Klarysew) - linia funkcjonuje w całości w I strefie biletowej.
  • L16 (Kępa Okrzewska - Cmentarz - Czarnów) - linia funkcjonuje w całości w I strefie biletowej.
  • L18 (Stare Babice (Rynek) - Truskaw (Skibińskiego) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Zagłoby.
  • L21 (Góra Kalwaria (Rynek) - Konstancin-Jeziorna (Klarysew) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Dębówka II.
  • L24 (Piaseczno (Urząd Miasta) - Chylice) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespołach Bociana Czarnego oraz Jasna.
  • L28 (Baniocha - Konstancin-Jeziorna (Klarysew) - zmiana przystanku granicznego, nowy przystanek funkcjonuje w zespole Borowina I.
  • N50 (Metro Wilanowska - Konstancin-Jeziorna (Skolimów) - od nocy z 31 sierpnia na 1 września 2018 roku linia zaczyna funkcjonować w całości w I strefie biletowej.
  • N58 (Metro Młociny - Truskaw (Skibińskiego) - od nocy z 31 sierpnia na 1 września 2018 roku linia zaczyna funkcjonować w całości w I strefie biletowej.

Zobacz też