Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy ulicy w Wesołej. Zobacz też: Aleja Jana Pawła II.

<place lat="52.21641870" lon="21.23252610" /> Ulica Jana Pawła II leży w rejonie Stara Miłosna dzielnicy Wesoła. Ulica ma kształt litery "U".

Opis

Ulica Jana Pawła II zaczyna się od skrzyżowania z Traktem Brzeskim, mija Gościniec (jako rondo Maroszka), Sagali, Rubinową, Świętego Antoniego, Kamyk, Grafitową i na rondzie u zbiegu z Graniczną i Torfową odbija w kierunku wschodnim. Następnie mija Jodłową, Diamentową, Fabryczną, Marmurową, Cieplarnianą, Jeździecką, Pogodną (jako rondo Pohulanka), Rumiankową (jako rondo Miłosna), Klimatyczną, Zdrojową, Dworkową, Ułańską, Gościniec (jako rondo Witkowskiego) i kończy swój bieg skrzyżowaniem z Traktem Brzeskim. Jej przedłużeniem jest al. Piłsudskiego.

W 2016 ulica została wyfrezowana na odcinku od ul. Torfowej do ul. Diamentowej – prace rozpoczęły się 24 czerwca, a zakończyły trzy dni później. Wymieniono krawężniki, nawierzchnię na przystankach autobusowych oraz położono płyty ostrzegawcze dla osób niepełnosprawnych. Ulicę wyłączono wówczas z ruchu, a autobusy skierowano na trasy objazdowe[1].

Otoczenie

Przy ulicy Jana Pawła II znajdują się:

Przypisy

Galeria