Logo Tesco na ciężarówce

Logo Tesco na słupie

Tesco – brytyjska sieć supermarketów i hipermarketów. Powstała w 1919 roku jako przedsiębiorstwo w londyńskim East Endzie przez Jacka Cohena. Jako sklep powstał w 1924 roku, obecnie posiada swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, zachodniej Europie (w tym Polsce) i Azji.

W Polsce znajduje się 450 sklepów. W Warszawie znajduje się siedemnaście sklepów (w tym pięć hipermarketów) i dwie stacje benzynowe.

Hipermarkety w Warszawie

Ursynów (Kabaty)

Hipermarket na Kabatach

Zobacz więcej w artykule: Tesco Kabaty.

Na Ursynowie hipermarket znajduje się przy al. Komisji Edukacji Narodowej 14. Na terenie znajduje się parking naziemny, został otwarty w 1999 roku.

Bemowo (Górce)

Na Bemowie hipermarket znajduje się przy ul. Górczewskiej 218. Na terenie znajduje się parking naziemny, w pobliżu znajduje się zespół przystankowy Klemensiewicza. W obrębie znajduje stacja paliw "Tesco".

Bemowo (Karolin)

Hipermarket w Karolinie

Na Bemowie hipermarket znajduje się przy ul. Połczyńskiej 121. Na terenie znajduje się parking naziemny, w pobliżu znajdują się zespoły przystankowe Karolin (przed północnym wejściem) i Sochaczewska.

Praga Południe (Gocław)

Na Pradze Południe hipermarket znajduje się przy ul. Fieldorfa 41 na terenie CH Gocław. W pobliżu znajdują się zespoły Zamieniecka i Perkuna

Praga Południe (Nowa Praga)

Na Pradze Południe hipermarket znajduje się przy ul. Stalowej 60. W pobliżu znajdują się zespoły Aleja Solidarności, Szwedzka i Zajezdnia Stalowa. W obrębie znajduje stacja paliw "Tesco".