Warszawikia

Zapraszamy do dyskusji na temat zmiany skórki (o tutaj).

CZYTAJ WIĘCEJ

Warszawikia
Advertisement
Warszawikia

MAN NL223 firmy ITS Michalczewski na warszawskiej linii 146

MAN NG363 Lion's City firmy ITS Michalczewski na warszawskiej linii 181

International Transport Spedition Michalczewski - polska firma transportowa z siedzibą w Radomiu, posiadająca również oddział w Warszawie. Specjalizuje się w transporcie autobusowym w ramach systemów komunikacji miejskiej oraz w transporcie towarów na samochodach ciężarowych.

Firma była jednym z ajentów Zarządu Transportu Miejskiego, czyli wykonywała na zlecenie miasta kursy w ramach systemu komunikacji miejskiej. Warszawska zajezdnia znajdowała się przy ul. Płochocińskiej w dzielnicy Białołęka, zaś jej specjalnością była obsługa północnej części miasta. W warszawskim oddziale taborem firmy były tylko i wyłącznie autobusy marki MAN - dwunastometrowego modelu NL223 z 2003 roku i przegubowego modelu NG363 Lion's City zakupionego w latach 2006/2007. Oprócz kursów dla ZTM firma wykonywała także dowozy klientów do Centrum Handlowego Maximus w Nadarzynie, przejęte od połowy 2007 roku przez firmę "L-Wnuk". Na terenie zajezdni działa również należący do ITS-u i wykorzystywana częściowo do szkolenia własnych przyszłych pracowników ośrodek szkolenia kierowców, a także baza postojowa firmy PolskiBus.com.

W 2012 roku przewoźnik rozpoczął testy nowego autobusu, niespotykanego dotychczas w WarszawieAutosan Sancity 12Lx.

Scania CityWide 12 LF CNG na linii 152

Po raz kolejny ITS Michalczewski wyjechał na Warszawskie ulice 27 października, z nowymi Scaniami CityWide LF, zasilanymi LNG.

ITS Michalczewski obsługłuje linie: (stan na 15 lipca 2019 roku):
Zwykłe: 118, 120, 152, 178, 212 (5)
Zwykłe okresowe: 326 (1)
Nocne: N14, N64 (2)

Ilość taboru

stan na 27 października 2018 roku

Model Liczba sztuk
Scania CityWide LF 29

Zobacz również

Linki zewnętrzne

Advertisement