MAN NL223 firmy ITS Michalczewski na warszawskiej linii 146

MAN NG363 Lion's City firmy ITS Michalczewski na warszawskiej linii 181

International Transport Spedition Michalczewski - polska firma transportowa z siedzibą w Radomiu, posiadająca również oddział w Warszawie. Specjalizuje się w transporcie autobusowym w ramach systemów komunikacji miejskiej oraz w transporcie towarów na samochodach ciężarowych.

Firma była jednym z ajentów Zarządu Transportu Miejskiego, czyli wykonywała na zlecenie miasta kursy w ramach systemu komunikacji miejskiej. Warszawska zajezdnia znajdowała się przy ul. Płochocińskiej w dzielnicy Białołęka, zaś jej specjalnością była obsługa północnej części miasta. W warszawskim oddziale taborem firmy były tylko i wyłącznie autobusy marki MAN - dwunastometrowego modelu NL223 z 2003 roku i przegubowego modelu NG363 Lion's City zakupionego w latach 2006/2007. Oprócz kursów dla ZTM firma wykonywała także dowozy klientów do Centrum Handlowego Maximus w Nadarzynie, przejęte od połowy 2007 roku przez firmę "L-Wnuk". Na terenie zajezdni działa również należący do ITS-u i wykorzystywana częściowo do szkolenia własnych przyszłych pracowników ośrodek szkolenia kierowców, a także baza postojowa firmy PolskiBus.com.

W 2012 roku przewoźnik rozpoczął testy nowego autobusu, niespotykanego dotychczas w WarszawieAutosan Sancity 12Lx.

Scania CityWide 12 LF CNG na linii 152

Po raz kolejny ITS Michalczewski wyjechał na Warszawskie ulice 27 października, z nowymi Scaniami CityWide LF, zasilanymi LNG.

ITS Michalczewski obsługłuje linie: (stan na 15 lipca 2019 roku):
Zwykłe: 118, 120, 152, 178, 212 (5)
Zwykłe okresowe: 326 (1)
Nocne: N14, N64 (2)

Ilość taboru

stan na 27 października 2018 roku

Model Liczba sztuk
Scania CityWide LF 29

Zobacz również

Linki zewnętrzne