E. Leclerc na Ursynowie

E. Leclerc – francuska sieć supermarketów i hipermarketów. Powstała w 1949 roku w Landerneau, w Bretanii. Pierwszy hipermarket został otwarty w 1964 roku, nazwa pochodzi od nazwiska założyciela Edouarda Leclerca.

We Francji znajduje się 584 supermarketów tej firmy, a w Polsce - 43 (w Warszawie znajdują się 3 sklepy)[1][2].

Hipermarkety w Warszawie

Bielany

Na Bielanach hipermarket znajduje się przy ul. Aspekt 79 na terenie całej galerii E. Leclerc. Na terenie parkingów (nadziemnego i podziemnego) znajduje się 500 miejsc dla samochodów. W pobliżu znajduje się zespół przystankowy Aspekt.

Ursynów

Na Ursynowie hipermarket znajduje się przy ul. Ciszewskiego 15 na terenie galerii KEN Center i jest pierwszym hipermarketem tej sieci w Polsce[1]. Powstał w 1995 roku w wyniku rozbudowy niewykorzystanych hal przy al. Komisji Edukacji Narodowej[3]. Na terenie parkingów (nadziemnego i podziemnego) znajduje się 500 miejsc dla samochodów. W pobliżu znajduje się stacja metra M1 Stokłosy oraz zespół przystankowy Ursynów Południowy.

Włochy

We Włochach hipermarket znajduje się przy ul. Jutrzenki 156 na terenie całej galerii E. Leclerc. Na terenie parkingów (nadziemnego i podziemnego) znajduje się 800 miejsc dla samochodów. W pobliżu znajduje się zespół przystankowy Popularna.

Przypisy