Warszawikia

Zapraszamy do dyskusji na temat zmiany skórki (o tutaj).

CZYTAJ WIĘCEJ

Warszawikia
Advertisement
Warszawikia
900 Czas jazdy (min):
min – max
6 – 12
Częstotliwość: (szczyt – poza – dni wolne)
co 206060 minut

Otokar Vectio C na linii „900” jadący w kierunku Domu Samotnej Matki (2021)

900linia autobusowa specjalna (rozkład jazdy), która kursuje na trasie z pętli Poetów pod Dom Samotnej Matki. Linię obsługuje ajent Arriva.

Historia

Po raz pierwszy uruchomiona, jako linia specjalna, 7 czerwca 2008 i kursowała przez jeden dzień na trasie z Centrum przez ulice Marszałkowską, Waryńskiego, al. Armii Ludowej, most Łazienkowski, al. Stanów Zjednoczonych, Grochowską, Płowiecką, Czecha, Trakt Brzeski, Szosę Lubelską, a dalej przez Majdan, Góraszkę i Wiązownę do przystanku Ogrodowa w tej ostatniej w celu zapewnienia obsługi komunikacyjnej XIII Międzynarodowego Pikniku Lotniczego „Góraszka 2008”. Na takiej samej trasie uruchomioną ją także w czerwcu 2009roku. W 2010 roku zmieniono jej trasę i skierowano do Góraszki. Zmiana była spowodowana remontem ul. Wał Miedzeszyński.

2 września 2012 i 1 września 2013 dowoziła pasażerów na Dzień Ursynowski na Wyścigach na trasie z Natolina Północnego przez al. Komisji Edukacji Narodowej i Dolinę Służewiecką (z powrotem przez ul. Pileckiego) na Wyścigi. W kolejnych latach jej trasę przejęła linia 910.

8 września 2013 w związku z obchodami Święta Kawalerii Polskiej kursowała na trasie z Placu Bankowego przez Andersa, Nowolipki, Zamenhofa, Anielewicza, Okopową, Powązkowską i Tatarską do krańca Kozielska.

Od 23 września 2013 kursuje jako linia dowozowa do Domu Samotnej Matki z krańca Poetów. Do 7 stycznia 2014 okresowo podjeżdżała także do przystanku Białołęka-Ratusz. Od 2 września 2019 okresowo podjeżdża do przystanku Oczyszczalnia Czajka.

Trasa podstawowa

ostatnio zmieniana 2 września 2019 roku

Ulice

Dom Samotnej MatkiCzajkiPrzylesieAnimuszuPrząśniczekModlińskaPoetów

Przystanki

K1.gif Dom Samotnej Matki
S.gif Chlubna
R1.gif
OW.gif Oczyszczalnia Czajka
R2.gif
Ż.gif Przylesie
K2.gif Poetów

Linki zewnętrzne

Advertisement